Re: Wymiana płyty - prośba o radę

Autor: PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl>
Data: Sat 23 Oct 1999 - 19:26:21 MET DST

> Nie przeczytales uwaznie mojego listu, ta plotka o AMD byla odpowiedzia na
> plotke Phoenixa nt planow dotyczacych "nastepcy" Celerona:).

Chodzi Ci o Celerona z SEE ???
Przrcież to nie są żadne ploty tylko zapowiedzi Intela.

> Moze wyrazilem sie niejasno, owszem GeForce moze chodzic na AGP x2 ale
> dopiero gdy wsadzi sie karte do AGPx4 w pelni rozwija skrzydla.

Ale tylko przy AGP Teksturingu.
Przy teksturach do 32MB różnica między AGP 2 a 4x nie będzie taka znaczna.

> Zaden ale zgodnie z twoja logika TPSA powinna nadal trzymac ceny dostepu
do
> Internetu, bo co dla niej za bussines, zeby np oddac lacza konkurencji i w
> ten sposob obnizyc cene dostepu. Nie wiem jak ty ale ja nie lubie
> monopolistow, nie wazne czy sie nazywaja TPSA czy INTEL. Gdyby Intel nie
> mial mentalnosci monopolisty to by dawno juz byly Celki na SS7.

Każdy chce zarobić i nie widze w tym nic dziwnego.

> Pamietaj ze "marne" P3 moze kosztowac rowniez 700$. Poza tym P3 to takze
> linia prockow dla serwerow( chodzi o XEON) a takie cudo kosztuje wiecej
niz
> b.dobry komputer. Jesli te chipsety sa za smieszne pieniadze to mi np
> wytlumacz dlaczego flagowa plyta ASUSA na SS7 jest o 300 zl tansza niz
P3B?
> Dla mnie jednym z wytlumaczen jest wysoka cena samego chipsetu BX.

Są też tanie płyty na BX'ie w cenie do 400zł więc za sporą cene Asusa P3B
nie winił
bym koszta samego chipsetu.

--
pozdrawia