Odp: Wymiana płyty - prośba o radę

Autor: Radosław Tatarczak <ratat_at_zrit.olsztyn.tpsa.pl>
Data: Fri 22 Oct 1999 - 22:10:56 MET DST

> To tylko plotki.
> BTW podobno jest już VooDoo 8 i GeForce 1024, a ruscy mają mortal kombat
66
> (poważnie, na nes'a! :)
Nie przeczytales uwaznie mojego listu, ta plotka o AMD byla odpowiedzia na
plotke Phoenixa nt planow dotyczacych "nastepcy" Celerona:).

> Tia, ciekawe czy nv by kopała pod sobą grób wypuszczając na rynek chip
> niezgodny z 90% kompów stojących u ludzi w domach.
Moze wyrazilem sie niejasno, owszem GeForce moze chodzic na AGP x2 ale
dopiero gdy wsadzi sie karte do AGPx4 w pelni rozwija skrzydla.

> A tu się nie zgodzę - za C300A S1 płaciłem 300zł, to był wtedy najsłabszy
> cel. Teraz najsłabszy jest 400 (366 trudno dostać) i kosztuje tyle samo.
> Mimo że na ppga.
 Dzieki za ta informacje.

> Da się (teoretycznie), ale kto miałby to zrobić?
 Niestety przy obecnej sytuacji nikt.

> Po pierwsze: przeczysz sam sobie - jaki bussines miałby intel w robieniu
> mało dochodowego proca dla płyt konkurencji?
Zaden ale zgodnie z twoja logika TPSA powinna nadal trzymac ceny dostepu do
Internetu, bo co dla niej za bussines, zeby np oddac lacza konkurencji i w
ten sposob obnizyc cene dostepu. Nie wiem jak ty ale ja nie lubie
monopolistow, nie wazne czy sie nazywaja TPSA czy INTEL. Gdyby Intel nie
mial mentalnosci monopolisty to by dawno juz byly Celki na SS7.
> Po drugie: mi się zawsze wydawało że Intel zbija kasę na procach i płytach
> dla serwerów, a nie marnych P3 z 300$ za sztukę i chipsetach za śmiszne
> pieniądze
Pamietaj ze "marne" P3 moze kosztowac rowniez 700$. Poza tym P3 to takze
linia prockow dla serwerow( chodzi o XEON) a takie cudo kosztuje wiecej niz
b.dobry komputer. Jesli te chipsety sa za smieszne pieniadze to mi np
wytlumacz dlaczego flagowa plyta ASUSA na SS7 jest o 300 zl tansza niz P3B?
Dla mnie jednym z wytlumaczen jest wysoka cena samego chipsetu BX.
pozdrawiam
ratt