Odp: @@ BIAŁYSTOK GRY TANIO!!!!

Autor: Krzysztof Kucharski <szpunk_at_priv6.onet.pl>
Data: Sat 23 Oct 1999 - 17:31:54 MET DST

Użytkownik WK <wiesiu@polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:M3kQ3.26477$Tk.486788@news.tpnet.pl...
> Krzysztofie
> Czy gdyby to nie było ograniczone tylko do Białegostoku, to nie
> pałałbyś tak świętym oburzeniem? Dlaczego do admina nie kierujesz każdego
> listu z pytaniem dotyczącym cracków?

Witaj !
Jak wiesz (a mozesz to sprawdzić ! (;-D ) z Siecią łączę się przez modemy
dostępowe TPSA.
Za każde połączenie płacę.
Na grupach dyskusyjnych obowiązuje (chyba...) Netykieta, która działanie
takie, jak będące u źródeł tego wątku, określa jednoznacznie jako SPAM.
Mam chyba prawo wymagać od innych (tak, jak wymagam tego od siebie)
przestrzegania elementarnych zasad współżycia. Szczególnie, jeżeli
nieprzestrzeganie takowych bije mnie po kieszeni ! (;-D.
To raz.

PC-tami zajmuję się zawodowo, _NIE_ mam potrzeby korzystania z kradzionego
softu. Nie ma dla mnie znaczenia, czy gość działa lokalnie, czy w skali
kraju. On jest złodziejem ! Miejmy odwagę to powiedzieć wprost !
Jeżeli facet para się takim zajęciem to jego prywatna sprawa, ale jeżeli
jest tak bezczelny i oznajmia to wszem i wobec, to wybacz, nie pogłaszczę go
po główce i nie dam batonika Milki Way, ale zareaguję tak, jak właśnie
zareagowałem ! Sorry, nie pobłażajmy oszustom, złodziejaszkom, cwaniakom !
Powiem dosadnie: jeżeli już ktoś nasrał w gacie, to powinien się umyć a nie
wystawiać brudnej dupy na widok publiczny !
To dwa.

Przepraszam za dosadne sformułowania, ale uważam, że trzeba coś z tym
zrobić. Nauczmy się doceniać pracę innych, nie pozwalajmy, aby inni
traktowali nas jak skansen pełen złodziei samochodów i softu, jak zagłębie
taniej siły roboczej. Jeśli ktoś kradnie - jego sprawa, ale niech nie
oczekuje akceptacji na forum publicznym !

Pozdrawiam !

_Krzysztof_Kucharski_
szpunk@friko6.onet.pl
__(0-603)_ 283-881__