Re: jaka szybkosc nagrywania plyt audio?

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski <jozef_at_kki.net.pl>
Data: Sat 23 Oct 1999 - 17:37:39 MET DST

On Sat, 23 Oct 1999 11:20:33 +0200, "Glina" <glina@promail.pl> wrote:

>sluchaj, dane na CD nagrywane sa w formacie cyfrowym , a nie analogowym
>blad w takim zapisie oznacza zalamanie calej struktury danych awiec blad nie
>ma prawa wystapic, a jedynym ryzykiem jest to ze plytka sie wlasnie nie
>nagra a nie ze bedzie gorzej grala

Moze wystapic blad, a plyta bedzie nagrana dobrze (znaczy dostaniesz
taki komunikat po nagraniu, ze ALL OK) ... mialem tak na nosnikach nie
przystosowanych do 6x ..

Ale w przypadku plyt audio nie stwierdzilem jeszcze zeby jakos byla
gorsza, bo plyty nie roznia sie ani jednym bajtem, wiec w jaki sposob
moze byc gorsza jakosc ??

Gorsza jakosc moze generowac czytnik w sprzecie audio ktory moze nie
radzic sobie z plyta nagrana z duza szybkoscia (6x,8x12x), bo laser
wypala kazdy region plyty w krotszym czasie (mozna powiedziec ze jakby
"slabiej") i nie kazdy czytnik audio sobie z tym radzi.

Oczywiscie wazny jest tez sprzet na ktorym sie nagrywa.
Bo jak sie ma nagrywarke Mutsumi to sorry, ale czesto pojawiaja sie
trzaski w utworach, ale to nie wina predkosci nagrywania a sprzetu.

Na Plextorz w teamie z Teacem, nie udalo mi sie zrobic tak zeby plyty
audio roznily sie chocby 1 bajtem ... wiec nie mam mowy o starcie
jakosci ... bo niby jak ??????

Co tydzien ten temat jest poruszany na liscie ...

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef@kki.net.pl - from Swidnik