Odp: @@ BIAŁYSTOK GRY TANIO!!!!

Autor: WK <wiesiu_at_polbox.com>
Data: Sat 23 Oct 1999 - 16:59:56 MET DST

Krzysztofie
        Czy gdyby to nie było ograniczone tylko do Białegostoku, to nie
pałałbyś
tak świętym oburzeniem? Dlaczego do admina nie kierujesz każdego listu z
pytaniem dotyczącym cracków?
        Teraz pytanie do innych oburzonych: czy wasze domowe oprogramowanie
jest
całkowicie OK? Czy nie macie czegoś od kolegów albo potraktowanego crackiem,
a co z ewentualnymi grami?
        Od razu zaznaczam, że sam nie jestem pod tym względem święty ani nie
popieram "piractwa", jednym słowem jestem za a nawet przeciw!

z wyrazami szacunku
Kazik

Użytkownik Krzysztof Kucharski <szpunk@friko6.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3811a193@news.vogel.pl...