Odp: @@ BIAŁYSTOK GRY TANIO!!!!

Autor: WK <wiesiu_at_polbox.com>
Data: Sat 23 Oct 1999 - 18:22:09 MET DST

Witam ponownie
Zgadzam się, że jest to spam. Bez obrazy, czo możesz mi powiedzieć jakie
byłoby Twoje zdanie na ten temat, gdybyś nie zajmował się komputerami
zawodowo.
        Z innej beczki, słyszałeś chyba, że tzw piractwo będzie ścigane
teraz z urzędu a nie z powództwa cywilnego, prawdopodobnie zmniejszy to
skalę "piractwa". Poza tym nie demonizowałbym tego problemu na tle innych
krajów. Takie USA, wydawałoby się, że oaza legalności, albo taka Wielka
Brytania, otóż skala zjawiska jest podobna (z samochodami jest podobnie). Na
dodatek wydaje mi się, że producenci oprogramowania umiejętnie sterują
zwalczaniem "piractwa", gdyby zwalczyli je w 100% to podcięliby gałąź, na
której siedzą, a te krzyki, że straty wynoszą xxx miliardów dolarów - to
jakie straty?. Czy dotychczasowy użytkownik np Office 97 kupiłby to
legalnie? Uczyniłby to zaledwie jakiś marny ułamek użytkowników, a weźmy
inne programy o astronomicznych cenach, użytkownicy nielegalnych kopii
napędzają interes w ten sposób, że w pracy będą to wybierać. Każdy
zainteresowany niech sobie przypomni w jaki sposób zdecydował się na ten czy
inny program, bo chyba nie z suchych recenzji gazetowych czy napisów na
opakowaniach.
        I tak ze sprawy pojedynczego "pirata" zeszliśmy na manowce
gospodarki światowej. A co? nie można?

Pozdrawiam zainteresowanych
Wiesiek

PS
nie musisz ściągać treści wszystkich korespondencji

Użytkownik Krzysztof Kucharski <szpunk@friko6.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3811d33b@news.vogel.pl...