Re: Jaka plyte pod Celerona 300A

Autor: Przemysław Ryk <fiku_at_priv4.onet.pl>
Data: Sat 23 Oct 1999 - 00:42:18 MET DST

Użytkownik /// Kaszpir /// <demoman@box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:e4UP3.22700$Tk.426288@news.tpnet.pl...
> Płyta (Atrenda 6220) nie była stabilna , potrafiła podczas 8 godzin
> użytkowania się kilka razy zawiesić :(

SOA#1 Mnie się nie zdarza, choć czasami potrafię siedzieć przy komputerze i
po 12 godzin... :)

> No cóż sprzęt w pracy mam dość rozbudowany :)
> Jest i karta Scsi , karta modemowa , karta sieciowa , karta muzyczna ..

Heh... Mój komputer też takie męczarnie przechodzi. Standardowo siedzi w nim
karta sieciowa, muzyczna, modem. Okazjonalnie jeszcze skaner z własną kartą
SCSI.

> Może i płyta jest dobra i stabilna ale myślę tylko że jeśli nie jest w
pełni
> "obłożona" dodatkowymi kartami :(

Tutaj się nie zgodzę. :)

> Poza tym płyta nie jest bezzworkowa , nie ma ustawień procesora w Biosie ,
> nie ma możliwości zmiany AGP z 1/1 na 2/3.

Fakt, choć w BIOS możesz przestawić częstotliwość taktowania magistrali. Co
do AGP i pozostałych zarzutów, to w tej chwili nie będę się sprzeczał, gdyż
nie mam dokumentacji pod ręką.

> Cóż po dołożeniu kilku złotych mozna mieć lepszą płytę główna np. Soyo
6ba+
> (bardzo dobrze ocenioną przez www.sharkyexteme.com lub Abita BH6.

Cóż - napiszę raz jeszcze. U mnie ten Atrend 6220 ATX działa wyśmienicie i
nie zamierzam go na razie zamieniać na nic innego. :) Może ten egzemplarz,
który miałeś, był w jakiś sposób walnięty?

Przemek "Maverick" Ryk
"Życie jest komedią dla tych, którzy
myślą i tragedią dla tych, którzy czują" (Horace Walpole)
  +----=>    Special Shovel Force Member    <=----+