Odp: Jaka plyte pod Celerona 300A

Autor: /// Kaszpir /// <demoman_at_box43.gnet.pl>
Data: Fri 22 Oct 1999 - 09:08:58 MET DST

Płyta (Atrenda 6220) nie była stabilna , potrafiła podczas 8 godzin
użytkowania się kilka razy zawiesić :(

Reszta podzespołów w komputerze jest ok. (Podzespoły chodziły w innym
komputerze i było wszystko ok)

Kilka dni później dostałem płytę Atrenda 6240. Jest trochę lepsza ale też
potrafi się niestety zawiesić , nie jest to takie częste jak w przypadku
Atrenda 6220 ale zawsze.

No cóż sprzęt w pracy mam dość rozbudowany :)
Jest i karta Scsi , karta modemowa , karta sieciowa , karta muzyczna ..

Może i płyta jest dobra i stabilna ale myślę tylko że jeśli nie jest w pełni
"obłożona" dodatkowymi kartami :(

W firmie której pracuje (sfera budżetowa) niestety przy większości zakupach
najważniejsza jest najniższa cena podzespołów :(

Najchętniej wymieniłbym tą kiepską płytę na coś lepszego - Asusa lub nawet
Soyo.

Ale nie ma niestety pieniędzy :(((

Poza tym płyta nie jest bezzworkowa , nie ma ustawień procesora w Biosie ,
nie ma możliwości zmiany AGP z 1/1 na 2/3.

Cóż po dołożeniu kilku złotych mozna mieć lepszą płytę główna np. Soyo 6ba+
(bardzo dobrze ocenioną przez www.sharkyexteme.com lub Abita BH6.

Pozdrawiam
/// Kaszpir ///
Email: demoman@box43.gnet.pl