Re: Jaka plyte pod Celerona 300A

Autor: Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl>
Data: Sat 23 Oct 1999 - 11:54:49 MET DST

Dnia Sat, 23 Oct 1999 00:42:18 +0200, Przemysław Ryk <fiku@friko4.onet.pl>
napisał/a:

>SOA#1 Mnie się nie zdarza, choć czasami potrafię siedzieć przy komputerze i
>po 12 godzin... :)

Gdybys mial wlaczonego kompa non stop to bys docenil zalety dobrej plyty :)
Z Atrendami takze mialem sporo problemow gdy je sprzedawalem...

>Cóż - napiszę raz jeszcze. U mnie ten Atrend 6220 ATX działa wyśmienicie i
>nie zamierzam go na razie zamieniać na nic innego. :) Może ten egzemplarz,
>który miałeś, był w jakiś sposób walnięty?

Nie, Tobie sie udalo na dobry trafic :)))
Atrendy zle nie sa/byly ale nie naleza do czolowki jezeli chodzi o jakosc i
stabilnosc, nieprawdaz Kris ? :))

--
Bartek
bnagorny@kk.kalisz.pl