nowy CHIP #11/99

Autor: ZOMO <zommo_at_priv5.onet.pl>
Data: Sat 23 Oct 1999 - 08:13:11 MET DST

.....wlasnie wpadl mi w rece
nie czytam tego pisma regularnie
wiec nie znam zwyczajow, ale skoro
atrakcja numeru jest juz na stronie 68 test:

Tego jeszcze nie bylo....

....Plyta BP6 produkcji Abita to zupelna nowosc
na rynku komputerowym. Wyposazono ja w dwa
gniazda PPGA370, co oznacza, ze potrafi
"zaprzac" do pracy dwa (!) procesory Intel Celeron.."

(ten wykrzyknik jest w orginale)

Dziwna ta nowosc skoro proponowano Mi ja w kilku,
nie zawsze dobrych, sklepach w Tychach i Katowicach
 juz na przelomie lipca i sierpnia. Dziwny jest tez zachwyt
autora nad takim (nowym?) 2 procesorowym ukladem oraz
brak slowa na temat innych 2 procesorowych plyt
(chociazby mojej)

ZOMO

PS
jest tam, na CD, najnowsza versja DirectX 7.0