dysk seagate 1.2 gb robi bledy :(

Autor: C97 Š <cezar97_at_ulgo.koti.com.pl>
Data: Sat 23 Oct 1999 - 00:07:15 MET DST

hia

mam problem. moj dwuletni dysk seagate 1.2 gb robi mi bledy crc.

dam przyklad. na pierwszym dysku (maxtor 4.3gb) kompresuje katalog quake
za pomoca kompresora ace do quake.ace. teraz quake.ace kopiuje na tego
seagate`a. uruchamiam ace i testuje to skopiowane archiwum ... i co ?
wyskakuja bledy crc :( .

sformatowalem go bo myslalem ze to cos pomoze, nie dalo to jednak
zamierzonego efektu. sprawdzalem nawet kabelek (wymienilem na nowy) i nic
dalej powstaja bledy przy kopiowaniu. komp byl podkrecony wiec pomyslalem
sobie ze moze to to, ale rowniez nie bo po powroceniu do oryginalnych
wartosci bledy dalej sie pojawiaja...

poradzcie co mam zrobic. czy dysk jest juz do wywalenia ? przez ostatnie
dwa lata chodzil bardzo dobrze i teraz ostanio jakos biedaczek wysiadl.
nie chcialbym go wyrzucac bo bardzo fajnie sprawuje sie jako kieszen
(tzn. sprawowal dopoki nie zaczal mi uszkadzac kopiowanych plikow)

--
// @ cezar97@ulgo.koti.com.pl