Odp: Celeron 333 slot1 czy 366 PGA ?

Autor: czapka <czapka_at_naboo.mtl.pl>
Data: Fri 22 Oct 1999 - 20:05:41 MET DST

> Słuchaj, przejrzyj dokładnie grupę a z pewnością znajdziesz masę postów na
> ten temat. Po co w kółko pytać o to samo?
> Już od dawna pisze się tu przecież, że C366 PGA są zwykle znacznie lepsze
> podkręcaniu niż slot1. Części ludzi udaje się go podkręcić nawet na 550MHz
> przy standardowym napięciu. Niektórym na mniej - zależnie od modelu,
> umiejętności i innych czasem bliżej nieokreślonych czynników.

Ja mam celerona 300a (OEM) na slot1 i od poczatku (czyli 1 rok) chodzi na
450MHz
 przy normalnym napieciu na plycie asus P2B i dobrym chlodzeniu dosc spory
radiator
i 2 wentylatory i nigdy niemialem problemow :-)
a koles ma celerona 300a (box) na c366 PGA na płycie atrend i za cholere n
ieda sie
go podkrecic po paru sekundach odrazu cos sie wali a radiator i wiatrak jest
dosc
spory i o co chodzi ?