Re: Jaka nagrywarka i dysk...

Autor: Marcin Qfel Zaleski <mzaleski_at_elektron.elka.pw.edu.pl>
Data: Sat 23 Oct 1999 - 00:45:37 MET DST

> Mam takie pytanko, mianowicie, bede niedlugo kupowal dysk i nagrywarke..

Też niedawno wymieniałem nagrywarkę.
Po wnikliwym przestudiowaniu alt.comp.periphs.cdr i kilku rzeczowych
serwisów WWW doszedłem do nastepujących wniosków:
na temat prawie każdej marki są głosy pochlebne jak i nie, wyjątek
stanowią Plextor i Teac - wszyscy (a obecnie i ja) chwalą sobie te
napędy za duże mozliwosci i bezawaryjnosć. Teac niestety nie produkuje
CD-RW. Dlatego wybrałem Plextora.

--
Marcin Qfel Zaleski
mzaleski@elektron.elka.pw.edu.pl