Re: Jaka nagrywarka i dysk...

Autor: Maciej Machacz <xenes_at_ufo.ds13.agh.edu.pl>
Data: Fri 22 Oct 1999 - 14:19:08 MET DST

>Ja

>Moze zamiast bzdury pisac bys sie wypowiedział?

OK, wypowiem sie.

Co do nagrywarek HP, to tak sie sklada ze z reguly sprzet ten jest awaryjny.
A stwierdzenie ze zdecydowanie bym wybral w/w firme niz TEAC/Plextor (jesli
chodzi i nagrywarki) jest raczej tylko sentymentem, poniewaz tak sie sklada
ze CDR/CDRW tych ostatnich sa naprawde szalenie trwale i pracuja
bezproblemowo.

Teraz co do dyskow twardych Maxtora, to owszem to co maja dobrego to
naprawde cicha praca. Porownujac Maxtory do IBM'ow te pierwsze jednak
wychodza wyraznie slabiej, przedewszystkim w testach wydajnosci samego
napedu. I to je w tym momencie dyskryminuje, poniewaz IBM dyskami glosnymi
takze nie sa.

Co do awaryjnosci to sie nie bede wypowiadal, natomiast nie slyszalem
jeszcze zeby ktos sobie plul w brode kupujac IBM'a, a takze nie zdarzylo mi
sie zebym slyszal o padnietym dysku w/w firmy. Sam mam dysk w/w firmy, paru
mioch znajomych takze, i naprawde znakomicie sie sprawuja.

Mowiac krotko - majac do wyboru HP/TEAC czy Maxtor/IBM nie zastanawiajac sie
wybralbym pare Teac+IBM.

Maciej Machacz
xenes@ds13.agh.edu.pl

PS: Nie sugeruje sie przy tym zadnymi idiotycznymi testatmi "made by CHIP"