Re: Jaka nagrywarka i dysk...

Autor: Piotr Gradalski <stryjek_at_friko.sos.com.pl>
Data: Fri 22 Oct 1999 - 15:03:37 MET DST

> Co do awaryjnosci to sie nie bede wypowiadal, natomiast nie slyszalem
> jeszcze zeby ktos sobie plul w brode kupujac IBM'a, a takze nie zdarzylo
mi
> sie zebym slyszal o padnietym dysku w/w firmy. Sam mam dysk w/w firmy,
paru
> mioch znajomych takze, i naprawde znakomicie sie sprawuja.
>
> Mowiac krotko - majac do wyboru HP/TEAC czy Maxtor/IBM nie zastanawiajac
sie
> wybralbym pare Teac+IBM.
>
> Maciej Machacz
> xenes@ds13.agh.edu.pl

> [...]
CHIP"

Mnie IBM 1.7Gb padl, ale dosc dziwnie: strasznie wolno zapisywal dane
(ponizej 300kb/s) a odczytywal normalnie. Mniej czasu zabieralo nagranie na
plyte (2x) niz skopiowanie ta tego twardziela. Po wylaczeniu cachu zapis
byl jeszcze wolniejszy.
Moze dlatego ze z faba na Wegrzech?
Pozdrawiam
Piotr
gradalski_p@um.gliwice.pl

P.S.
Mialem kilka nagrywarek na optyce Philipsa (a HP sa na jego optyce) i
uwazam, ze to szmelc. Dopoki chodzi to jest dobrze. Ale optyka musi pasc
wczesniej czy pozniej (wyjatki tylko potwierdzaja regule). Takie sa optyki
Philipsa.