Re: Jaka plyte pod Celerona 300A

Autor: Przemysław Ryk <fiku_at_priv4.onet.pl>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 02:48:33 MET DST

Użytkownik /// Kaszpir /// <demoman@box43.gnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:SGiP3.16801$Tk.327933@news.tpnet.pl...
> W pracy mialem plyte Atrenda 6220.
> Plyta niezbyt stabilna.

A konkretniej co masz na myśli?

> W sobote i niedziele ripowalem film z DVD na AVI (wszystko razem okolo 18
> godzin czasu) i komputer ani razu sie nie zawiesil.
> Tak wogóle nie pamietam aby kiedykolwiek sie zawiesil :)

Ja też... :) Nie no - parę razy by się znalazło. A u mnie niejednokrotnie
komp też zapiernicza po 13-14 godzin dziennie...

> Lepiej dolóz kilak zlotych i kup Abita BH6 (lub Soyo 6ba+) lub Asusa P2B.

Wiesz - u mnie ten Atrend działa bardzo dobrze, nie narzekam, po cholerę
mieniać? :)

Przemek "Maverick" Ryk
"Życie jest komedią dla tych, którzy
myślą i tragedią dla tych, którzy czują" (Horace Walpole)
  +----=>    Special Shovel Force Member    <=----+