Re: problem z kasowaniem CD-RW

Autor: Witold Kopel <ficio_at_krakow.neurosoft.net>
Data: Fri 22 Oct 1999 - 09:03:30 MET DST

ASSek wrote:

> chcialem natomiast zwrocic uwage na mozliwosc wystapienia przeklaman
> (przynajmniej tak bylo u mnie) jak skasowlam tylko TOC'a i nagralem
> pliki spakowane rar'em to jeden z nich mial zly crc i za cholere nie
> chcial sie rozpakowac, przy nagrywaniu nie wyskoczyl zaden err, i do
> dzis nie wiem czy to byla wina nagrania czy nieskasowanych danych
>
> jeszcze jeden przypadek jak nagrywalem audio na RW po uprzednim
> skasowaniu tylko TOC'a to bylo slychac trzaski na poczatku utworow
Jesli nie nagrywales jako DiscAtOnce, to mozna to chyba wytlumaczyc
nastepujaco:
Nagrywarka pali kazda sciezke osobno, bo jest trybie TrackAtOnce.
A wtedy zostawia troche wolnego miejsca przed kazda sciezka - taki
rozbieg. Poniewaz na tym rozbiegu miales trzaski, wnioskowalbym, ze
nagrywarka nie nadpisywala rozbiegu - ergo poszla na latwizne ;-).

Natomiast przypadek z CRC wydaje sie byc niewytlumaczalny inaczej,
niz bledem nagrywarki... w sumie taka nagrywarka moze zbladzic raz
na ~10e14 nagranych bitow? bajtow? ;-))

Tyle
Ficio