Re: problem z kasowaniem CD-RW

Autor: ASSek <assek_at_priv5.onet.pl>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 13:39:12 MET DST

Thu, 21 Oct 1999 07:39:30 GMT
 Witold Kopel <ficio@krakow.neurosoft.net> wrote:

>Krotkie kasowanie to czyszczenie tylko obszarow z informacja o tresci CD
>(jak to Robert przytomnie zauwazyl TOC) i moze jeszcze czegos. Ale w
>kazdym przypadku trwa to kilka chwil (<2 min). Taki dysk widziany jest
>jak zupelnie czysty i mozna na nim nagrywac do woli - nowe nagranie
>zamazuje poprzednie. Wada - jak jestes szpiegiem i trzymales tajne dane,
>to konkurencja jak przejmie taki krazek, to moze pokusic sie o
>odczytanie danych (nie sa fizycznie skasowane) :-).

zgadza sie
chcialem natomiast zwrocic uwage na mozliwosc wystapienia przeklaman
(przynajmniej tak bylo u mnie) jak skasowlam tylko TOC'a i nagralem
pliki spakowane rar'em to jeden z nich mial zly crc i za cholere nie
chcial sie rozpakowac, przy nagrywaniu nie wyskoczyl zaden err, i do
dzis nie wiem czy to byla wina nagrania czy nieskasowanych danych

jeszcze jeden przypadek jak nagrywalem audio na RW po uprzednim
skasowaniu tylko TOC'a to bylo slychac trzaski na poczatku utworow

pozdro

--
ASSek
ICQ#51448668