Odp: problem z kasowaniem CD-RW

Autor: Marcin Spychała <birdy_at_quake.org.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 20:40:59 MET DST

> Mam problem, nagrywalem CD-RW i mi sie zwiesil komputer. Teraz gdy
> proboje go skasowac program kasujacy sie jakby zawiesza. Nie moge go
> zostawic dzialajacego w nieskonczonosc, bo to nie moj komputer i
> nagrywarka. Ile powinno trwac kasowanie? Czy to mozliwe ze plytka sie
> zwalila i nie da sie jej juz skasowac?

Kasowanie plytki opcja quick (chyba tak to sie nazywa - a jak nie, to jakos
podobnie) trwa okolo minuty. (Easy Cd Creator)
Pelny format kilkadziesiat minut. Mi ostatnio przy nagrywaniu RW wylaczyli
prad i pozniej bez zadnych problemow skasowalem plytke.
Na pytanie czy plytka mogla sie "zwalic" to jest to mozliwe ... w koncu to
nie
jest nosnik niezniszczalny. Ale nie podchodz do sprawy tak, ze mogla pasc
przez zawieszenie kompa - padla bo widocznie jest czas minal :)

--
Pozdrawiam
       Birdy