Odp: NERO

Autor: Marcin Spychała <birdy_at_quake.org.pl>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 20:20:04 MET DST

> no wlasnie musisz poeksperymentowac ja na plytkach nashua moge wucisnac
> ok 77:15(674 MB z poczatkowym czasem nagrania74:59 (659MB) jak jest
> pusta płytka a jak np. tdk ma 74:05 to miewiem czy dojedziesz do tych
77:15
> musisz poeksperymentowac to włurz plytke do cd-r i ustaw w nero simulation
> i zobaczysz kiedu sie wywali to bedziesz wiedzial ile morzesz nadrac

Ok - to jest mysl :)

> jesli chodzi o zamukanie plytu to nema co zmniejszac bo program poprosty
> musi
> nagrac wszystkie informacje o plycie na plyte i te dane zajmuja tez pare
> mega
> i co chdcesz skrucic ?

Zacytuje Ci to co przeczytalem:
"[...] jeśli CDR ma tylko przewidywaną przez specyfikacje rezerwę, to można
ją wykorzystać
na dane, przesuwając leadout i skracając jego długość do 10 sekund. Leadout
krótszy niż
10 sekund nie powinien być stosowany, ponieważ w takim wypadku większość
odtwarzaczy
CD i wiele napędów CD-ROM zaczyna "szaleć"".
Z tego co zauwazylem standardowy leadout to 1,02 minuty ... czyli mozemy w
ten sposob
uzyskac kolejne 50 sekund.

--
Pozdrawiam