Re: NERO

Autor: czapka <czapka_at_naboo.mtl.pl>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 14:06:21 MET DST

> Ale to tez pewnie zalezy od plytki - skad bede wiedzial, ze na Verbatimie
> moge
> uzyskac np. 77 minut, a na TDK - 77 minut i 15 sekund ?
> Chociaz podobno nagrywarka tez ma tutaj znaczenie. Trzeba to robic
> eksperymentalnie ?
no wlasnie musisz poeksperymentowac ja na plytkach nashua moge wucisnac
ok 77:15(674 MB z poczatkowym czasem nagrania74:59 (659MB) jak jest
 pusta płytka a jak np. tdk ma 74:05 to miewiem czy dojedziesz do tych 77:15
musisz poeksperymentowac to włurz plytke do cd-r i ustaw w nero simulation
i zobaczysz kiedu sie wywali to bedziesz wiedzial ile morzesz nadrac
jak nagrywasz w trybie overburnem to program nagrywa zamkniecie plyty
na samym poczatku plyty ( nie tak jak naprzyklad w Easy Cd Pro ze jak
kopiujesz normalne plytke i nie zaznaczysz Disc-at-Once to on nageywa to jak
płytke multi sesion i dopiero na koniec nageywania zanyka płyte a nero
zamyka ja
na samym poczatku nagrywania jak wywali sie powyrzej 74 min a tam byla
akurat juz muzyka to plytka jest odbra wbretw temu co morz sie wydawac
wszystkie pliki, katakogi beda widocze i muzyka bedzie do momentu wywalenia
> Czyli plytka do kosza. Ile standardowo ma lead'out ? - dotychczas
nagrywalem
> w Easy Cd Creator i tam po nagraniu nastepowalo przez 1,02 minuty
zamykanie
> czegos (czy to byl lead'out) ? Czytalem, ze mozna go zmniejszyc do 10
sekund -
> czy to jest bezpieczne w kazdym przypadku ? - chodzi mi czy taka plytka
> bedzie dzialala na kazdym CD-ROMie ?
jesli chodzi o zamukanie plytu to nema co zmniejszac bo program poprosty
musi
nagrac wszystkie informacje o plycie na plyte i te dane zajmuja tez pare
mega
i co chdcesz skrucic ?