Re: Jak zbudowany jest Internet?

Autor: Bart Ogryczak <B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 18:22:11 MET DST

Dnia Wed, 20 Oct 1999 14:28:16 +0200, Rinaldo zeznaje:
>Ostatnio słyszałem gdzieś że większość internetu - albo czegoś z tym
>wspólnego - należy do jakieś tam firmy.
        To źle słyszałeś.

>Jak wogóle zbudowany jest Internet?
        Taka dosyć duża sieć komputerowa oparta na TCP/IP.

>Wiem tylko że normalny użytkownik dzwoni do providera który ma stałe
>połączenie z internetem. Co to dokładnie jest stałe łącze, serwery łączą się
>ze sobą za pomocą sieci która kiedyś została założona, czy za pomocą lini
>telefonicznej, cyfrowo czy analogowo?
        Dowolnie, może być nawet gości przepisujący pakiety telexem,
jest to nieistotne o ile jest zgodne z TCP/IP.

bart

--
  Minister Zdrowia ostrzega: Myślenie nieprzyzwyczajonym szkodzi!
 bart @bart.w-wa.pl || http://www.bart.w-wa.pl >> http://to.czy.to