Odp: NERO

Autor: Marcin Spychała <birdy_at_quake.org.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 23:25:51 MET DST

> Tak. Ale maksymalnie mozna nagrac 80 min.

Ale to tez pewnie zalezy od plytki - skad bede wiedzial, ze na Verbatimie
moge
uzyskac np. 77 minut, a na TDK - 77 minut i 15 sekund ?
Chociaz podobno nagrywarka tez ma tutaj znaczenie. Trzeba to robic
eksperymentalnie ?

> nagrywania
> Plytka nie bedzie miala lead-outu (w najlepszym przypadku), w najgorszym
> nagranie urwie sie na fizycznym koncu oszaru przeznaczonym do wypalania.

Czyli plytka do kosza. Ile standardowo ma lead'out ? - dotychczas nagrywalem
w Easy Cd Creator i tam po nagraniu nastepowalo przez 1,02 minuty zamykanie
czegos (czy to byl lead'out) ? Czytalem, ze mozna go zmniejszyc do 10
sekund -
czy to jest bezpieczne w kazdym przypadku ? - chodzi mi czy taka plytka
bedzie
dzialala na kazdym CD-ROMie ?

Ok - dzieki.

--