Odp: QUANTUM vs IBM

Autor: jlp <jagged_at_polbox.com>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 23:25:29 MET DST

Użytkownik jaras <jarasgb@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:380e1ff8@news.vogel.pl...
> hAJ
> I znowu temat dyskow...
> Wiec tak : Quantum Fireball CX 13GB Ultra DMA/66
> czy IBM Deskstar DJNA15,2GB DMA/66
> Pierwsze pytanie (bo troche zglupialem) czy UDMA a DMA to to samo ???

Coś Ci się przywidziało zwracaj uwage na to za kreska, czy ma /33 czy /66.
Niemniej powinno byc UDMA od Ultra DMA.
>Jak te
> dyski sprawuja sie przy szynie 83mhz, oraz czy moga byc problemy przy
> plycie z DMA/33.

Nie powinno byc zadnych problemow.

>Podobno IBM posiada 2048 Cache lecz slyszalem tez ze 512

To juz zalezy ktory dysk. IBMa, ale jesli dobrze pamietam to seria DJNA z
predkoscia 7200 obrotow ma zawsze 2048 Cache. Najlepiej sprawdz na stronie
IBMa.

> jak jest w rzeczywistosci. I ostatnia rzecz czy sa w miare ciche ?

IBMy sa bardzo ciche, mam wiec wiem. Quantum ciut glosniejszy, mam wiec
wiem. Odradzam Seagae, chyba ze lubisz traktory, wlasnie takiego mam moj
Stary, i t go bardzo wnerwia.

> Obydwa sa prawie w tej samej cenie wiec chetnie wezme Wasze rady pod
uwage.
> Dzieki i pozdrawiam

Ja bym kupil IBMa lub rzucal moneta.

jlp