Re: NERO

Autor: TMB <tmb_at_alpha.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 21:27:32 MET DST

> Wlasnie sciagnalem upragnione NERO - zdazylem tylko rzucic okiem
> na wyglad programu ale nasunely mi sie 2 pytania:
> 1) W preferences/Expert Features jest opcja "Enable overburn disk at once
> burning (read the notes bellow)". Czy ta opcja sluzy do zmniejszania
> lead'out'a (a co za tym idzie powiekszenia rozmiaru plytki (do nagrania))
?

Tak. Ale maksymalnie mozna nagrac 80 min.

> Czy jak ustawie tam jakas fikcyjna wartosc powiedzmy 82 minuty to czy
> program rozpocznie nagrywanie i w przypadku gdy go nie dokonczy
> to taka plytka bedzie do wyrzucenia (czy moze przed rozpoczeciem
nagrywania
> poinformuje mnie, ze nagranie nie bedzie mozliwe) ?

Plytka nie bedzie miala lead-outu (w najlepszym przypadku), w najgorszym
nagranie urwie sie na fizycznym koncu oszaru przeznaczonym do wypalania.

> 2) Do czego sluzy opcja "status bar marker positions" ? - standardowo bylo
> ustawione "yellow marker - 74 minuty i red marker - 74 minuty i 40
sekund".
> Co nowego wnosi zmiana tych parametrow.
> Dziekuje

Opcje dotyczace graficznej reprezentacji zajetosci plyty w postaci paskow
(niebieski - obszar dozowolny, zolty - obszar do overburnu, czerwony - poza
overburnem). Nic nie zmieniaja, jesli chodzi o parametry nagrywania -
ustawiasz je dla wlasnej wygody.

Po szczegoly pisz na priva.

--
Tomasz M. Brzozowski (TMB)