NERO

Autor: Marcin Spychała <birdy_at_quake.org.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 17:11:49 MET DST

Hey !!

Wlasnie sciagnalem upragnione NERO - zdazylem tylko rzucic okiem
na wyglad programu ale nasunely mi sie 2 pytania:
1) W preferences/Expert Features jest opcja "Enable overburn disk at once
burning (read the notes bellow)". Czy ta opcja sluzy do zmniejszania
lead'out'a (a co za tym idzie powiekszenia rozmiaru plytki (do nagrania)) ?
Czy jak ustawie tam jakas fikcyjna wartosc powiedzmy 82 minuty to czy
program rozpocznie nagrywanie i w przypadku gdy go nie dokonczy
to taka plytka bedzie do wyrzucenia (czy moze przed rozpoczeciem nagrywania
poinformuje mnie, ze nagranie nie bedzie mozliwe) ?
2) Do czego sluzy opcja "status bar marker positions" ? - standardowo bylo
ustawione "yellow marker - 74 minuty i red marker - 74 minuty i 40 sekund".
Co nowego wnosi zmiana tych parametrow.
Dziekuje

--
Pozdrawiam