Odp: Maxtor -pomocy!

Autor: Grzegorz Telega <teles_at_polbox.com>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 17:03:37 MET DST

Użytkownik Grzegorz P <g_33@friko5.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:380b5497.369605@news.vogel.pl...
> Witam
> Sorry że zawracam głowę takimi zabytkami ale mam problem, mam
> dysk maxtor 120MB typ 7120AT , sš na nim zapisane ważne dane które

[...]

> Dziekuje z góry za pomoc.
> Grzegorz

Jesli chcesz opi to czemu nie szukasz najpierw u Maxtora na serwerze? Mam
taki dysk i opis znalazlem wlasnie tamm (chyba www.maxtor.com i kilka
podkatalogow, czy klikniec mysza). Jesli sobie nie poradzisz to napisz
jeszcze (przekopię pół pokoju :-)). Jeszcze jedno, jesli chcesz go odpalić
to wylącz w BIOS opcję HDD BLOCK MODE. Z doswiadczenia wiem, ze on jej nie
lubi. A swoją drogą jakie parametry dysku dałeś, bo w instrukcji ten dysk
może pracować aż na 4 różnych ustawieniach CHS, zależnych od ustawień
zworek.
Powodzenia ...

--
pozdrowienia