Re: Yamaha 724 (bodajze) kontra Sound Blaster 128.

Autor: /\\/\\ <ab171954_at_zodiac.mimuw.edu.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 15:23:43 MET DST

On Tue, 19 Oct 1999, Radoslaw Sokol wrote:

> Czyta=B3em, =BFe do naprawd=EA profesjonalnych zastosowa=F1 sk=B3ada si=
=EA
> zestaw MIDI z kilku modu=B3=F3w, np. podobno Yamaha MU100 ma ca=B3kiem
> dobre brzmienia klawiszowe, ale do d=EAtych jest ca=B3y osobny modu=B3
> wykorzystuj=B1cy modelowanie fizyczne (BTW jest to IMHO bardzo
> ciekawa technika).

no i trudno sie dziwic - mam trabke i powiem ci, ze mozna niesamowicie
roznie grac w zaleznosci od wysokosci tonu :)

>=20
>=20
> Ja jestem klawiszowiec :) Pianina/fortepiany uznaj=EA i gra=E6
> mniej-wi=EAcej potrafi=EA, ale to, w czym czuj=EA si=EA najlepiej, to
> keyboard, cho=E6by z programem Grand Piano ;-) Po prostu bardziej
> odpowiada mi mi=EAkka i czulsza klawiatura keyboardu.

ja jakos sie nie moge przyzwyczaic :(=20
chyba dlatego ze wychowalem sie na tej Legnicy, na ktorej zeby szybko
wciskac klawisze, trzeba uprawiac
wspinaczke skalkowa, co nie zmienia faktu ze
mozna grac subtelnie :))

>=20
> PS. Robi si=EA tutaj chyba ma=B3y off-topic ;)
>=20
Fakt. Ale zawsze mozna cos wrzucic o PC w kazdym postcie. ;)

ZLOM