Re: Yamaha 724 (bodajze) kontra Sound Blaster 128.

Autor: Michal Kupski <michalk_at_priv1.onet.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 10:13:51 MET DST

Cześć !

Radoslaw Sokol napisał(a) w wiadomości:
>Ale teoretycznie istnieje możliwość podmiany :) Mnie tam
>banki brzmień nie podniecają, IMHO każda karta dźwiękowa ma
>marne MIDI (nawet Gravis). Jestem muzykiem-amatorem i uznaję
>jedynie keyboardy -- nawet najmarniejszy brzmi w MIDI znacznie
>lepiej, niż najlepszy bank brzmień w komputerze.

To muszę Cię zmartwić - popularne keyboardy rzadko kiedy mają
więcej niż 2 MB próbek, a to i tak te droższe.
Dobre keyboardy (nie 'kataryny') mają firmowego ROMu 6, 8,
16 MB - wielkość zupełnie do osiągnięcia w przypadku DLS-ów.
I zawsze jeszcze istnieje Gigasampler :)

BTW. puściłem koledze, który ma Yamahe QS300 jego własny aranż
na mojej 724, to mu lekko szczęka opadła, szczególnie gdy
powiedziałem mu cenę 724 :)

--
Pozdrawiam
Michal <michalk@priv.onet.pl> -- Tarnowskie Góry --