Re: Abit BE6 i Asus P3B-F

Autor: Marcin Figiel <igi_at_box43.gnet.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 14:36:35 MET DST

> Niech CI bedzie :))

Hehe, od kiedy jestes taki ukladny? ;)))

> Skadze :) Nie smialbym :P

No dobra, juz nie sciemniaj ;))
<CPWDV>
Oglaszam oficjalnie, ze aktualnie posiadana przeze mnie plyte glowna pomogl
mi wybrac Vindex. A jeszcze bardziej pomogl mi przy zakupie :)) I jako, ze
jestem z niej bardzo, bardzo zadowolony to przepelnie mnie wdziecznosc dla
Vindexa. A wogole Vindex to fajny gosc :)))
</CPWDV>
Starczy? :)))))

> A jak kolega - on mial chyba inna karte? :)

Tia... mial i740... a teraz ma Virge'a pozyczonego od kolegi :-D

> To powinno byc OK - powyzej tej rozdzieczosci obrac sie pogarsza

Znaczy sie w przypadku MSI - bo chyba nie wszystkich TNT2? (chociaz cosik
tam Kris marudzil na 2D TNT2 w wysokich trybach przy okazji niedawnego testu
G400MAX)

> Jestes pewien? :))

Gdybym nie byl pewien to teraz nie myslalbym o zmianie NA tnt2 :)

> No prosze :))

No dziekuje ;))

pozdrawiam

iG'L