Re: Yamaha 724 (bodajze) kontra Sound Blaster 128.

Autor: Radoslaw Sokol <rsokol_at_iname.com>
Data: Tue 19 Oct 1999 - 15:13:24 MET DST

Hi,

On Tue, 19 Oct 1999 11:51:57 +0200, "/\\/\\" <ab171954@students.mimuw.edu.pl> wrote:

>tak prawde mowiac, to nie ma keyboardow, ktore maja dobra klawiature
>(czyli fortepianowa) i ladny dzwiek.

Bo te rzeczy się jednak składa osobno :) Dobrą klawiaturę to
masz np. w profesjonalnych master-keyboardach Rolanda z
wyzwalaniem młoteczkowym. Do tego dokupujesz moduł brzmieniowy
MIDI z odpowiednimi brzmieniami i gotowe :)

Czytałem, że do naprawdę profesjonalnych zastosowań składa się
zestaw MIDI z kilku modułów, np. podobno Yamaha MU100 ma całkiem
dobre brzmienia klawiszowe, ale do dętych jest cały osobny moduł
wykorzystujący modelowanie fizyczne (BTW jest to IMHO bardzo
ciekawa technika).

>Dlatego uzywam oryginalnego pianina z Legnicy (wersja na rynek wewnetrzny
>;)) )

Ja jestem klawiszowiec :) Pianina/fortepiany uznaję i grać
mniej-więcej potrafię, ale to, w czym czuję się najlepiej, to
keyboard, choćby z programem Grand Piano ;-) Po prostu bardziej
odpowiada mi miękka i czulsza klawiatura keyboardu.

PS. Robi się tutaj chyba mały off-topic ;)

--
Pozdrowienia,