Re: Dyskietka 2,88

Autor: ADA$ <adamur_at_box43.gnet.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 15:21:25 MET DST

Marcin Spychała napisał(a) w wiadomości: ...
>Da sie uzyskac na dyskietce powyzej 2 MB - nie pamietam dokladnie
>ile ... ale 2 MB z hakiem wejdzie. Nie poprzez jakies wiercenie
dziurek

Cala dyskietka ma ok. 2MB ale ze wzgledu na bezpieczenstwo glowicy nie
porusza sie ona po calym obszarze. Programowo mozna ja do tego zmusic
i osiagnac ok. 1,7-1,8MB.

>lecz za posrednictwem programow do formatowania na taki format.

AFAIR w dosowym format.exe mozna bylo podac parametry (ilosc sektorow,
sciezek). Szczegolow nie pamietam bo to dawne czasy...

ADA$
adamur@box43.gnet.pl