Re: Abit BE6 i Asus P3B-F

Autor: Vindex <vindex_at_post.pl>
Data: Sun 17 Oct 1999 - 23:29:33 MET DST

On Sun, 17 Oct 1999 19:04:59 +0200, "Marcin Figiel"
<igi@box43.gnet.pl> wrote:

<ciach>

>Zapewniem Cie, ze mnie cieszy bardziej :))

Niech CI bedzie :))

<ciach>

>Czyzbys dopominal sie o CPWDV ? :-P

Skadze :) Nie smialbym :P

<ciach>

>Nie martw sie, jeszcze przyjdzie jego czas :)
>Tylko, ze ostatnio cos wiatraczek przestaje mi sie krecic - wiec poczekam az
>kupie nowy i zafunduje sobie paste silikonowa. No i oczywiscie ta
>nieszczesna karte graficzna :)

A jak kolega - on mial chyba inna karte? :)

<ciach>

>CTX 1569SE (15")
>Pulpit ustawiony na 1024x768x24

To powinno byc OK - powyzej tej rozdzieczosci obrac sie pogarsza

<ciach>

>Jakbym mial TNT2 to tez bym nie zmienial :)

Jestes pewien? :))

>Jestem przepelniony nadzieja :)

 :))))))

>Ale bez wzgledu na rezultat i tak dalej bede duchowo zwiazany z 3dfx'em - to
>juz sie przerodzilo w prawdziwa przyjazn ;))

No prosze :))

>Pozdrawiam
>
>iGi

Pozdrowienia