Jak zbudowany jest Internet?

Autor: Rinaldo <rinaldo_at_01019freenet.de>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 14:28:16 MET DST

Ostatnio słyszałem gdzieś że większość internetu - albo czegoś z tym
wspólnego - należy do jakieś tam firmy. Jak wogóle zbudowany jest Internet?
Wiem tylko że normalny użytkownik dzwoni do providera który ma stałe
połączenie z internetem. Co to dokładnie jest stałe łącze, serwery łączą się
ze sobą za pomocą sieci która kiedyś została założona, czy za pomocą lini
telefonicznej, cyfrowo czy analogowo?

pozdrowiena, rinaldo