Re: Jak zbudowany jest Internet?

Autor: Padre <legzio_at_polbox.com>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 18:55:27 MET DST

Na poczatku rzeczywiscie byla to siec jednej firmy (ARPANET). Mialo to
spinac uniwersytety w Stanach.
A potem... bum i bardzo szybko rozwinal sie internet... Jest to siec
sieci... Praktycznie nad caloscia Internetu dzis juz nikt nie jest w stanie
zapanowac, dlatego zadna firma nie jest jego wlascicielem... Moze to i
lepiej..

Pozdro.
Padre.

Użytkownik Rinaldo <rinaldo@01019freenet.de> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:7ukclo$lij$1@h1.uw.edu.pl...
> Ostatnio słyszałem gdzieś że większość internetu - albo czegoś z tym
> wspólnego - należy do jakieś tam firmy. Jak wogóle zbudowany jest
Internet?