Odp: Asus P3B-F i brak pomiaru temperatury

Autor: Bartosz Żur <CMT_at_rubikon.net.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 12:06:13 MET DST

Użytkownik Gizmo <gstask@USUN-TO.polbox.com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:380f61f9.2525793@news.icm.edu.pl...

> A może jest to jakiś zwykły termistor i można samemu to zmontować?
> Może wypowie się jakiś elektronik...

Idzesz do sklepu i prosisz termistor NTC 10kohm
podlaczasz do plyty dwoma kabelajkami i biega.
Ja zamawialem bo w moim betonowym miateczku nie
maja termistorow 10kohm tzn "Mozemy panu przywiesc
ale to potrwa" ????????? Oni chiba chca zamowic te 2
termistorki na tajwanie ;-)))

--
pozdroofka
Bartosz Zur                    "Zurek DEPECH"