Re: Problem z LaserJet 2100

Autor: TOMCAT <tomkrzyt_at_priv7.onet.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 11:17:25 MET DST

Piotr Skorupski <ozzy@cafe.radom.net> wrote:

>Super, tylko powiedz mi co to za sterownika. Nigdy nie mialem do
>czynienia z drukarkami laserowymi (w ogole z drukarkami)

Sterownik jest na CD-ku HP dostarczonym z drukarką. Trzeba wejść we właściwości
drukarki i pacnąć klawisz \"zmień sterownik\". System wypluje jakieś ostrzeżenie.
Klikasz OK, a następnie przez \"przeglądaj\" znajdujesz katalog /Win95/5x/disk1
lub coś bardzo podobnie na CD. Trzeba mieć też płytkę z Wingrozą bo
dosinstalowuje dodatkowe pliki do systemu.

Howgh
TOMCAT

              -~ Wysłano ze strony - http://www.com.pl ~-

      Na stronie www.com.pl możesz łatwo i szybko oglądać, dyskutować
      i wyszukiwać wiadomoœci ze wszystkich polskich grup dyskusyjnych
      Jest to pierwszy tego typu serwis po Polsku! Warto zobaczyć!