Re: Asus P3B-F i brak pomiaru temperatury

Autor: Mariusz <mariusz_at_cz.onet.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 10:20:23 MET DST

Cześć !
Ma ktoś taki czujnik? Jeśli może podesłać, to go rozpracuję i zrobię
pomiary. Moim zdaniem to będzie jakiś półprzewodnikowy czujnik temperatury.
Mam tylko zdjęcie z Asusa. Jeśli moje przypuszczenia się potwierdzą, to
koszt zrobienia sobie takiego czujnika to będzie 2 złocisze.....
Jak ktoś się zdecyduje, to na priv. Wyniki "badań" się potem opublikuje.
Pozdrawiam
mariusz@cz.onet.pl
ilubliniec@zus.czest.pl
tel.:0602764279
Zarejestrowany uzytkownik Linux-a :133474
Registered Linux User #133474

Gizmo napisał(a) w wiadomości: <380f61f9.2525793@news.icm.edu.pl>...