Re: Jak aktywowac srodkowy przycisk myszy???

Autor: Tomasz Stafiński <jenot_at_box43.gnet.pl>
Data: Wed 20 Oct 1999 - 10:31:58 MET DST

Tomasz Szczurek <szczurek@itots.ch.pwr.wroc.pl> pisze:
> Prawdobodobnie pomoze zainstalowanie oryginalnego drivera do Twojej myszy
> a nastepnie za jego pomoca zdefiniowanie funkcji srodkowego klawisz.
> nie wiem tylko czy akurat w Quake-u to pomoze.
> Pozdrawiam.

Mam A4Tech'a z przełącznikiem (MS Mouse i Mouse System Mouse). Coś mnie
tknęło, żeby spróbować wykorzystać trzeci klawisz i zainstalowałem
sterownik z płyty Win98 do myszy Mouse Systems... i zrobił się taki
kwas, że musiałem windę reinstalować. Zwisy, krytyczne wyjątki itp.
i nie pomogło odinstalowanie sterownika, zamiana, usunięcie plików
sterownika.... zima.... pomogła dopiero reinstalacja systemu.

Pozdrawiam

--
Tomasz Stafiński jenot@mi5.org.uk
           UIN: 48671031