Re: Amigowcy atakuj± PECETA . POMOCY!!!

Autor: PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl>
Data: Sun 17 Oct 1999 - 13:47:03 MET DST

> Nie zapomnij, ze byl jeszcze model 500plus i ten mial Kick 2.0 oraz
> 1Mb ramu jesli sie nie myle oraz kosci ECS czyli w zasadzie to samo co
> 600ka a wszystko to z lepsza klawiatura. Poza tym w zasadzie kazdy
> kupujacy A500 od razu zaopatrywal sie rozszerzenia pamieci do 1Mb.

Miałą 1MB ale nie jestem pewien czy Chip ramu (chyba nie) a to ważne.
Co do kości ECS to dopiero od A600 zaczeli je wprowadzać i A500+ miała
je takie same co zwykła A500.

> He he! Szczegolnie multitasking w windowsie byl super - bo go nie
> bylo. Nie zapomnijmy tez o obsludze dlugich nazw plikow. To nie sa
> drobiazgi! IMHO mozliwosci Windy 3.1 nedzne.

A czy Workbench miał pożądny Multitasking ?
Jak kopiowałeś dyskietke to praktycznie nic się nie dało w tym czasie robić.
To samo było przy formatowaniu i wszystkich innych operacjach bardziej
wymagających niż pisanie na klawiaturze.
Multitasking może i był ale procesorki w Amigach były za słabe (mówie o
A500~1200)
i nie za bardzo potrafiły z tego dobrodziejstwa korzystać.

> Czy to nie swiadczy o pewnym zacofaniu Micromiekkiego?

Mikrosofty mieli swojego DOS'a który był w tych czasach bezkonkurencyjnym
standardem.

--
pozdrawia
file://==PhoeniX==\\