Re: Amigowcy atakuj± PECETA . POMOCY!!!

Autor: GLide <glyder_at_priv3.onet.pl>
Data: Sun 17 Oct 1999 - 01:54:41 MET DST

On Fri, 15 Oct 1999 00:10:51 +0200, "PhoeniX" <najbergg@kki.net.pl>
wrote:

>A wczym ta A500 była lepszan od 600 ?
>Pozatym, że była dużo większa to A500 miała o połowe mniej ramu
>niż A600 (A600- 1MB, A500 -0.5MB) to jeszcze miała starszy
>Kickstart (1.3 dla A500 i 2.0 dla A600). Do tego nie wiem jak tam z
Nie zapomnij, ze byl jeszcze model 500plus i ten mial Kick 2.0 oraz
1Mb ramu jesli sie nie myle oraz kosci ECS czyli w zasadzie to samo co
600ka a wszystko to z lepsza klawiatura. Poza tym w zasadzie kazdy
kupujacy A500 od razu zaopatrywal sie rozszerzenia pamieci do 1Mb.

>Pod względem wygl±du to zgodze się, że Wortbench wygl±dał nieco lepiej
>od W 3.1 ale większe możliwo¶ci miał IMHO Windows.
He he! Szczegolnie multitasking w windowsie byl super - bo go nie
bylo. Nie zapomnijmy tez o obsludze dlugich nazw plikow. To nie sa
drobiazgi! IMHO mozliwosci Windy 3.1 nedzne.

>Zgadza się ale zaóważ, że wtedy Windows dopiero raczkował
>a Wortbench był już na rynku wraz z Amigami dobre kilka lat.
Czy to nie swiadczy o pewnym zacofaniu Micromiekkiego?

Glide