Pomocy (nie działa dopalacz)

Autor: szyper <13przemo_at_polbox.com>
Data: Sun 17 Oct 1999 - 09:55:32 MET DST

Witam.

Włączyłem ostatnio komputer i po próbie odpalenia jakiejś gierki wywalił mi
się niebieski ekran. Pomyślałem - normalka. Odpaliłem kompa jeszcze raz i
znów próbuję. Nic z tego. Żadna gierka korzystająca z DirectX nie działa.
No to przewałka wingrozy.
Po zainstalowaniu windy jeszcze raz, dalej to samo. Niebieski ekran z
komunikatem: Nastąpił krytyczny wyjątek 0E w 015F:BFF9DBA7.
Mam Win98, DX 6,1 i Riva 128ZX AGP na sterownikach 2,77.

Jeżeli ktoś miał podobny problem to proszę o wskazówki jak go usunąć. Może
obejdzie się bez kolejnego instalowania Windowsa?

Pozdrawiam
    szyper
www.free.com.pl/wurger