Problem z karta PCIMCIA modemowa, kto pomoze?

Autor: Alberto <albnowi_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 17 Oct 1999 - 09:47:32 MET DST

Mam notebooka Fujitsu i wlasnie kupilem do niego karte modemowa, ktorej nie
moge zainstalowac. Komputer ja widzi po wlozeniu i w systrayu pokazuje jako
karte, ale jak probuje zainstalowac jako modem to on jej wtedy nie widzi,
czy ktos mial moze podobny problem, jak go rozwiazac??
A druga sprawa to taka ze od jakiegos czasu, przy uruchamianiu ekran
diagnostyczny i strona startowa(logo Windows 98) uruchamiaja sie nie na
calym ekranie tylko tak jakby w mniejszej rozdzielczosci, a po zaladowaniu
Windozy ekran jest juz na calej powierzchni matrycy, czyli normalnie,
wyglada to tak jakby przy starcie nie przelaczal rozdzielczosci i startowal
w 800x600, chociaz z tego co wiem to ekran startowy jest ustawiony 640x480?
Dotychczas wszystko ladowalo sie na pelnej powierzchni matrycy.
Prosze o pomoc, moze ktos mial podobne przejscia?