Re: Pomocy (nie działa dopalacz)

Autor: C97 Š <cezar97_at_ulgo.koti.com.pl>
Data: Sun 24 Oct 1999 - 00:11:05 MET DST

szyper wyslal/a na grupe pl.comp.pecet taka oto wiadomosc...

> Jeżeli ktoś miał podobny problem to proszę o wskazówki jak go usunąć. Może
> obejdzie się bez kolejnego instalowania Windowsa?

problem przerwan... sproboj tak. moze pomoze.
wejdz do menadzera systemu (tego w panelu sterowania) i teraz do
urzadzenia systemowe / magistrala pci / zakladka ustawienia i przelacz na
"uzyj systemu bios". na drugiej zakladce "sterowanie przerwaniami IRQ"
wylacz "uzywaj sterowania przerwaniami" (ponizej w stan routingu irq
powinno sie pokazac po resecie "wylaczono sterowanie przerwaniami"

po tym zabiegu bios przejmie kontrole nad ustawieniami kart pci pod
wingroza. jest to o tyle dobre ze system dziala stabilniej i mi to na
przyklad pomoglo przy konflikcie viper550 <-> karta tv bo bios przypisal
faktyczne irq (to ktore pokazuje ci sie podczas startu kompa).

jezeli jednak i to nie pomoze to pozostaja jeszcze dwa wyjscia.

jedno to takie ze mozesz zaminic slotami karty pci i wszystko sie
przekonfiguruje - ale nie wiadomo z jakim skutkiem.

drugie to po prostu wyciecie katalogu c:\windows i instalacja na nowo.

jak i to nie pomoze to znaczy ze masz problem sprzetowy...

--
// @ cezar97@ulgo.koti.com.pl