Re: Jaka pasta silikonowa ?

Autor: Irek Kozakiewicz <i.kozakiewicz_at_prs.gda.pl>
Data: Fri 15 Oct 1999 - 12:37:47 MET DST

> Najlepiej zerwac ta folie i oczyscic radiator od spodu.
> Fachowcy zalecaja tez wyrownanie powierzchni poprzez przeszlifowanie
> papierem sciernym nr 400-800. Uwaga: nie zrobic polokraglej
> powierzchni poprzez nieumiejetne szlifowanie.
> Najlepiej stosowac paste H czyli o podwyzszonej przewodnosci
> cieplnej (jest biala).

A ja słyszałem, że należy przeszlifować procesor i radiator grubym papierem
ściernym w celu uzyskania chropowatej powierzchni (wiadomo chropowata więc
większa powierzchnia, lepsze odprowadzanie ciepła, a ponadto przyczepność
lepsza) i następnie skleić na sztywno procesora i radiatora klejem do PCV
przewodzącym ciepło (konkretnej marki nie wymienię, ale wystarczy pójść do
pierwszego z brzegu sklepu z odpowiedniej branży i tam doradzą). Kleju
należy dowalić tyle, żeby po dociśnięciu dokładnie wypełnił wszystkie
dziury, nadmiar delikatnie zebrać.

Z overclockowym pozdrowieniem
Irek K.