Re: Jaka pasta silikonowa ?

Autor: Jo <M.Matusiak_at_int.pan.wroc.pl>
Data: Thu 14 Oct 1999 - 14:40:10 MET DST

> A ja słyszałem, że należy przeszlifować procesor i radiator grubym
papierem
> ściernym w celu uzyskania chropowatej powierzchni (wiadomo chropowata więc
> większa powierzchnia, lepsze odprowadzanie ciepła, a ponadto przyczepność
> lepsza) i następnie skleić na sztywno procesora i radiatora klejem do PCV
> przewodzącym ciepło [...]

 Jak na moj gust glupota. Klej do PCV ma na pewno gorsze przewodnictwo
cieplne od metalu, a sluzy tylko do tego, zeby zapchac pojawiajace sie
wskutek kiepskiego szlifowania szczeliny z powietrzem (ktore ma jeszcze
gorsze przewodnictwo).
 Po szlifowaniu grubym ziarnem przyczepnosc rzeczywiscie moze byc lepsza,
tylko po co?

 pozdrowiono
  Jo