Re: Jaka pasta silikonowa ?

Autor: Arth <art01_at_iname.com>
Data: Fri 15 Oct 1999 - 02:53:15 MET DST

On Thu, 14 Oct 1999 16:32:34 GMT, "Wojtek Brzeziński"
<talber@kompit.com.pl> wrote:

>Jakiej pasty silikonowej nejlepiej uzyc do poprawienia chlodzenia
>procesora (w sklepie widzialem przezroczysta polska paste "N", ale moze
>inna bedzie lepsza) ?
>
>Na spodzie radiatora mam naklejona srebrzysta folie, nalezy ja zostawic,
>czy nie ?

Najlepiej zerwac ta folie i oczyscic radiator od spodu.
Fachowcy zalecaja tez wyrownanie powierzchni poprzez przeszlifowanie
papierem sciernym nr 400-800. Uwaga: nie zrobic polokraglej
powierzchni poprzez nieumiejetne szlifowanie.
Najlepiej stosowac paste H czyli o podwyzszonej przewodnosci
cieplnej (jest biala).

--
Pozdrawiam
Artur