Do użytkowników monitorów Sony (i innych z ekranem Trinitron)

Autor: Butik <butik_at_astercity.net>
Data: Thu 14 Oct 1999 - 20:32:04 MET DST

Przymierzam się do kupna monitora Sony z ekranem Trinitron (19 lub 20 cali).
Widziałem dziś podczas testów dwa poziome cienkie paski, które wiem, że w
tego typu monitorach są nromalne.

I tu pojawiają się pytania:

1. Czy Was to wkurza (paski oczywiście)?
2. Czy można się do tego szybko przyzwyczaić (do paskó oczywiście :))?
3. Czy, i dlaczego warto kupić monitor Sony zamiast innych, mimo, że ciągle
będę widział te paski??

Bardzo proszę o odpowiedzi na nurtujące mnie pytania :-)))

Pozdrawiam

Butik