Re: Do użytkowników monitorów Sony (i innych z ekranem Trinitron)

Autor: Rudy102 <rudy102_at_free.polbox.pl>
Data: Fri 15 Oct 1999 - 10:02:58 MET DST

Butik napisał(a) w wiadomości: <380621e1@dino.astercity.net>...
>Przymierzam się do kupna monitora Sony z ekranem Trinitron (19 lub 20
cali).
>Widziałem dziś podczas testów dwa poziome cienkie paski, które wiem, że w
>tego typu monitorach są nromalne.
>
>I tu pojawiają się pytania:
>
>1. Czy Was to wkurza (paski oczywiście)?

Nie zwracam na to uwagi, tego nie widac podczas pracy.

>2. Czy można się do tego szybko przyzwyczaić (do paskó oczywiście :))?

Moim zdaniem nie ma do czego.

>3. Czy, i dlaczego warto kupić monitor Sony zamiast innych, mimo, że ciągle
>będę widział te paski??

Bo jest zajeb...Kup a zobaczysz roznice;-)))

pat

PS

Tez obawialem sie tych paskow. O maly wlos nie kupilem Sony.....Po prostu
malo jest produktow, ktore po zakupie sprawiaja Ci przyjemnosc z
uzytkowania.
Przez pierwsze 2 dni siedzialem przed kompem oczarowany.