Re: Do użytkowników monitorów Sony (i innych z ekranem Trinitron)

Autor: Glina <glina_at_promail.pl>
Data: Thu 14 Oct 1999 - 22:20:31 MET DST

> 1. Czy Was to wkurza (paski oczywiście)?
poczatkowo mnie wkurzaly az do czerwonosci

> 2. Czy można się do tego szybko przyzwyczaić (do paskó oczywiście :))?
gdybys nie pytal to nawet bym o nich nie wiedzial ;)

> 3. Czy, i dlaczego warto kupić monitor Sony zamiast innych, mimo, że
ciągle
> będę widział te paski??
Nie tylko sony ma paski ale wszystkie monitory oparte o technologie
trinitron (sonictron, diamondtron i inne ..trony ;) )

Jeszcze dorzuce ze im monitor wiekszy tym mniejsze wydaja sie te paski ..
przy 19" i 2x" sa prawie niewidoczne

pozdro